منتدى شادية دلوعة الشاشة العربية
عزيزي الزائر أنت غير مسجل ويسعدنا انضمامك الى أسرتنا الجميلة المتحابة


والمترابطة وإذا رغبت فأهلاّ وسهلاّ بك ، قم بالتسجيل لنتشرف بوجودك معنا
[/center]



 
الرئيسيةالبوابة*س .و .جالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اروع ما غنى عمر فتحى
اليوم في 21:09 من طرف سميرمحمود

» برنامج السلم - القناة الاولى - التلفزيون المصرى
اليوم في 21:07 من طرف سميرمحمود

» عدد الكواكب الخاص بشادية فى الذكرى الأولى لرحيلها
أمس في 23:53 من طرف NONOS

» ذكرياتي مع شادية
أمس في 23:00 من طرف هدى

» ادخل السجن ياشاطر
أمس في 22:59 من طرف انطوانيت

» مسابقة اكثر عضو يحفظ اغاني شاديه
أمس في 22:58 من طرف يوسف

» سجل حالتك النفسية باغنية من اغاني شادية
أمس في 21:31 من طرف انطوانيت

» انه قلمي
أمس في 21:16 من طرف انطوانيت

» ميلاد قيثارة الغناء العربي ( ١١)
أمس في 21:03 من طرف انطوانيت

»  تصميمات وهمسة قلم نور الحياة شاكر
أمس في 20:53 من طرف انطوانيت

» صباح و مساء مليء بالمشاعر الجميلة‏
أمس في 20:43 من طرف انطوانيت

» سجل حضورك بالصلاة علي النبي صلى الله عليه وسلم
الإثنين 10 ديسمبر 2018 - 21:48 من طرف نور الحياة شاكر

» سجل حالتك النفسية كل يوم
الإثنين 10 ديسمبر 2018 - 20:47 من طرف انطوانيت

» إلى روح الحبيبة
الإثنين 10 ديسمبر 2018 - 20:09 من طرف أرض الجنتين

» يا حسن يا خولي الجنينة (ردود وتعليقات)
الأحد 9 ديسمبر 2018 - 20:51 من طرف انطوانيت

» ترقبوا العدد القادم من الكواكب
الأحد 9 ديسمبر 2018 - 20:03 من طرف يوسف

» كلنا لشادية عاشقين
السبت 8 ديسمبر 2018 - 22:24 من طرف نور الحياة شاكر

» شادية نحن نزرع الحب
السبت 8 ديسمبر 2018 - 21:25 من طرف نور الحياة شاكر

» يا هدايا ميلادى بالألوان
السبت 8 ديسمبر 2018 - 20:38 من طرف انطوانيت

» تكريم استاذ سمير محمود
السبت 8 ديسمبر 2018 - 20:00 من طرف سميرمحمود

» مسرحية ريا وسكينة ( ردود وتعليقات)
السبت 8 ديسمبر 2018 - 16:58 من طرف ستوتة

» تلوين نور الحياة لصور شادية
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 22:11 من طرف نور الحياة شاكر

» رثاء الشاعر صلاح فايز لشادية
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 21:54 من طرف انطوانيت

» شادية واغنية اتعودت عليك بالالوان (ردود وتعليقات)
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 21:45 من طرف انطوانيت

» مرور سنة على رحيل الحبيبة
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 21:37 من طرف hasan

» زيارتي لمرقد حبيبتي شادية
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 21:36 من طرف انطوانيت

» اليوم ذكرى عيد ميلاد شادية رحمها الله 2018
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 21:13 من طرف انطوانيت

» مطبخ انطوانيت 2017
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 19:59 من طرف mi-ak

» أغنية تعالي اقول لك لشادية وحليم حصريا بالالوان
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 19:29 من طرف غادة

» باب الخلق" | شوف الاعلامي "محمود سعد"
الجمعة 7 ديسمبر 2018 - 15:50 من طرف دلوعة لبنان

مغارة كنوز صور القيثارة
هنــــا
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 34 عُضو متصل حالياً :: 2 عُضو, 1 مختفون و 31 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

Assem El Ashmawy, سميرمحمود

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 720 بتاريخ الجمعة 10 يوليو 2015 - 17:24
احصائية المنتدى
اشهر مائة فى الغناء العربى
هنــــا
من لا يحب شادية صاحبة المعاني النبيلة
هنــــا
ديوان نجمة القمتين شادية
هنــــا
شادية نغم في القلب
هنــــا
صور من تاريخ شادية
هنــــا
مركز لتحميل الصور
شاطر | 
 

 elgendiart تحت الضوء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 18:54

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
رجعت لك بسؤالين

اسمع كثيرا عن فان غوغ وقصته المثيرة مع بنت الهوى .... احب ان اسمع قصته وخاصة انت موجود الان بايطاليا وتخصصك الرسم واكيد دراستك عنه موسعة اكثر من قراءة قصته بسطور قليلة وغير متعمقة


اي من المدارس تعجبك من الذي ذكرتها ؟

وراجعة لك تاني حالما تنتهي من ردك على سؤالي السابق .....


ههههههههههههههه
اولا السؤال جميل
بس عيبة انة طويل جدا الرد علية
محتاج نقسمة بقى على حلقات كتير ة

عموما
فى يوم قريب
اضع الموضوع فعلا بطريقة ايطالية جميلة
لقصة حياتة
وهناك احتمال انى مش راح اعرف ارد على الجميع
حيث انة بياتننى سطر مكتوب فية



[b]
الكود:
تنبيه: لقد حدد مدير هذا المنتدى عدد تراكب الإقتباسات في 4 داخل كل مساهمة. إذا ما تجاوزت هذا العدد فلن تتمكن من معاينة سوى 4 اقتباسات الأخيرة[/b]
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 18:59

لا مش مشكلة دا تنبيه لاعلامك بعدد الاقتباسات عادي وبلاش تلكؤ انا فاهماك ما فيش هروب من تحت الضؤ لاني جدا مستمعة بردودك واكيد الاعضاء ايضا زي
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 19:47

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
رجعت لك بسؤالين

اسمع كثيرا عن فان غوغ وقصته المثيرة مع بنت الهوى .... احب ان اسمع قصته وخاصة انت موجود الان بايطاليا وتخصصك الرسم واكيد دراستك عنه موسعة اكثر من قراءة قصته بسطور قليلة وغير متعمقة


اي من المدارس تعجبك من الذي ذكرتها ؟

وراجعة لك تاني حالما تنتهي من ردك على سؤالي السابق .....

الديكور والتصميم بشكل عادى
الرسم التصميمي التجريدي


الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 19:50



الحكاية مش حكاية هروب
الاسالة كثيرة
وفنية
وعلم نفس
محتاجة
شهدات عليا
بعدها لو نجحت راح تشغلونى اية
هههههههههههههههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 19:55

يسلم مرورك ياغالي وسؤالي

بما تفسر الرسم التجريدي حسب هوايتك بالرسم وما يعني لك ؟ وهل تحب ان ترسمه ؟؟ وان لم يعجبك لماذا لا يعجبك ؟
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 20:07

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
يسلم مرورك ياغالي وسؤالي

بما تفسر الرسم التجريدي حسب هوايتك بالرسم وما يعني لك ؟ وهل تحب ان ترسمه ؟؟ وان لم يعجبك لماذا لا يعجبك ؟

الفن التجريديمن اسمة (تجريدي ) بيعطيك الحرية لتتصرف باللوحة بدون قوانين أو قواعد محددة .. وكمان بيعطيك الحرية لتتصرف بالألوان كما تحب ..
يعني ببساطة هو ( متعة ) أكتر من ( فن ) .. والفن التجردي بيعتمد على الحس بشكل كبير .. ودائما هو فن فهو بيحرك العقل والتفكير بطريقة كتير حلوة بحيث انة مش بيخليك تقدر تفهم اللوحة إلا بعد ماتدقق فيها كتير جدا ومعرفة الفكرة بداخلها
بتخيلاتك
وعادة تختلف التخيلان من انسان الى اخر
طبعا بتعامل معة وايضا احبة كثيرا
لاننى لا احب النقل ام احب ان اسرح بخيالى
فى الرسم والالوان
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 20:18

سلمت يمينك وافكارك المتناسقة والمرتبة وياريت ارى من رسوماتك التجريدية ولو انب بحب الكلاسيكي بالرسم .... وعاوز كمان اسئلة ؟ راجعة لك تاني
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 20:29

هههههههههههههههههههههه
انا قولت
اشتريت بطانية وراح انام جوة الجهاز لحد ما تخلصو اسئلة

الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 20:40

تنور والله ومستعدة ازودك براديو وتلفاز وثلاجة وشوية مكسرات حتى لا تزهق من الجلوس فوق الكرسي
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 21:03




يعنى فاضل خمس ايام وبكرة الدنيا تروق
ههههههههههههههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 21:53

يمكن نجدد لك لان عاجبتنا قعدتك هههههههههههههههههههههه ما فيه شيء بعيد وبلاش نكد هههههههههههه احسن اجدد لك اسبوع او شهر ايه رايك ؟؟؟

لنرجع للاسئلة

كل رسام له ساعة تجلي يمكن يرسم لوحة وهو جالس امام اللوحة او لا يرسم مطلقا يمعنى حسب نفسيته .. هل انت تقدر ترسم لو كان مزاجك متعكر ؟؟؟ ولو رسمت ما هي الافكار التي تراودك هل هي حزينة ام سعيدة ؟؟؟

يعني بحب اعرف كل جوانب نفسيتك اعذرني ولسة امامنا خمسة ايام قابلين للتجديد ههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى


عدل سابقا من قبل هدى في الخميس 21 يوليو 2011 - 9:59 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 22:06



سيدتدى الفاضلة
تحت الضوء
كلمة جميلة
بس بتاعكم
بين تحت الضوء
وكرسى الاعتراف
بقى زى
ما تقولى
ممكن تسمية
دردشة مع فلان
او اسبوع دردشة مع فلان
يمكن يبقى افضل ويتسع الاشتراك والحديث
بين السادة الاعضاء الكرام
عموما لا اطيل عليكى
بس اسبوع يعنى اسبوع
الصيف جاى ورمضان جاى وبعدة العيد
ههههههههههههههههههه
وكل سنة وانتم طيبيين
عموما راح ارد عليكى
صح الفنان لية اقوقات
بيحث فيها انة مجزوب
للرسم
او عمل اى شئ فنى
بس بصراحة
معايا
حصلت مرة واحدة فقط
انى كنت زعلان جدا ومش طايق نفسى
قمت وروحت
معملى للرسم
وعلى خمس لوحات فى دفعة واحدة
رسمت الفضاء بتخيلاتى
والارض بتخيلاتى
وشعاع الشمس وراءالارض بتخيلاتى
وبعد شهر جائنى
دعولة
لمعرض مشترك
فى محافظة
اسمها فاريزى فى ايطاليا
فذهب
وقدمت اعمالى فى ذلك الوقت
قدمت الخمس لوحات
التى عملتهم وانا حزين
مجرد تجرفة

صدقينى
ومن بين
40 مشترك فى المسابقة
تم تعيين الجوائز للمعرض
اول خمس جوائز وشهدات تقدير
تخيلى
كانو الخمس لوحات بتوعى
وحيث انة كان غريب
وحدثة تعصبات
بانى اعرف اللجنة
الى الان
احتفظ بالوحات
ولم افرط فيه
رغم انهم مش عاجبنى انا شخصيا ههههههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 22:21

مبروك الشهادات وعلى فكرة ياريت نشوفهم ايه رايك ؟؟
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الأربعاء 20 يوليو 2011 - 23:46

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


اعتقد انى حققت كل الرد
وصورتها الان من منزلى
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 36504
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 0:49

اسفة الصور مش باينة ياريت تحملها تاني ولو غلبتك ياغالي
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 5:44




فىى يوم راح اصورهم افضل من كدة
لانى صورتهم بسرعة
عموما ان شاء اللة اريلهم اليكى
تمنياتى لكى بالتوفيق
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57962
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 15:56

مساء الخير كيفك اليوم مليح رجعت بشوية اسئلة

1- عبر لي عن نفسك في سطرين؟
2- من هو قدوتك بالحياة؟
3- أكثر شي ما يعجبك في شخصيتك ؟
4- لو عاد شريط الزمان الى الخلف هل يوجد شئ تتمنى أن تغيره في حياتك ؟
5- حكمة رأيت انها ارتبطت بحياتك كثيراً ؟

وبرجع باذن الله لانو مش رح نخليك ترتاح وهلاء ما في عصير ههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 16:28

عموما
فى البداية
كان عصيركم كتير
الان وبعد تلات ايام بتقولى لا نخلك ارتاح وهلا ما فى عصير
دى طبيعة الضيافة
فان الضيف لا نتحملة بعد تلات ايام ضيافة
عموما ما فى اشكال
انا كنت عارف طبعا راح فى تالت يوم حد راح يقول هلا ما فى عصير
كنت عملت فلاش بكثير من العصير لوقت الاحتياج
ولم ينول اعجاب الاداريين
على اى حال اشكر شخصك الكريم
فا بى عصير او دون عصير
اعتقد انكم خير الاصدقاء دام اللة بيننا الصداقة والاخوة
والاحترام المتبادل
الان ارد على الاسئلة
بريق ناشف وضوء صاهد
هههههههههههههههههههههه

عبر لي عن نفسك في سطرين؟
انسان هادى
بس بخضع للمثل القائل
اتقو الحليم اذا غضب


من هو قدوتك بالحياة؟

دائما من صغرى
وتعليمى
فى الاسرة
كانت احترام الاخرين
ولكل عقل عالم خاص
فا قدوتى
كانت دائما النظور دائما اماما
أكثر شي ما
يعجبك في شخصيتك ؟
الصبر

لو عاد شريط الزمان الى الخلف هل يوجد شئ تتمنى أن تغيره
في حياتك ؟
ان اكون كما انا الان
حكمة رأيت انها ارتبطت بحياتك كثيراً
ابتسم داأما وساعد الاخرين فأن الحياة لا تدوم ابدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


المرة دى
اعذمكم انا
بالهنا والشفا
ههههههههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57962
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 16:47

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
عموما
فى البداية
كان عصيركم كتير
الان وبعد تلات ايام بتقولى لا نخلك ارتاح وهلا ما فى عصير
دى طبيعة الضيافة
فان الضيف لا نتحملة بعد تلات ايام ضيافة
عموما ما فى اشكال
انا كنت عارف طبعا راح فى تالت يوم حد راح يقول هلا ما فى عصير
كنت عملت فلاش بكثير من العصير لوقت الاحتياج
ولم ينول اعجاب الاداريين
على اى حال اشكر شخصك الكريم
فا بى عصير او دون عصير
اعتقد انكم خير الاصدقاء دام اللة بيننا الصداقة والاخوة
والاحترام المتبادل
الان ارد على الاسئلة
بريق ناشف وضوء صاهد
هههههههههههههههههههههه

عبر لي عن نفسك في سطرين؟
انسان هادى
بس بخضع للمثل القائل
اتقو الحليم اذا غضب


من هو قدوتك بالحياة؟

دائما من صغرى
وتعليمى
فى الاسرة
كانت احترام الاخرين
ولكل عقل عالم خاص
فا قدوتى
كانت دائما النظور دائما اماما
أكثر شي ما
يعجبك في شخصيتك ؟
الصبر

لو عاد شريط الزمان الى الخلف هل يوجد شئ تتمنى أن تغيره
في حياتك ؟
ان اكون كما انا الان
حكمة رأيت انها ارتبطت بحياتك كثيراً
ابتسم داأما وساعد الاخرين فأن الحياة لا تدوم ابدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


المرة دى
اعذمكم انا
بالهنا والشفا
ههههههههههههههههههههههه

ممممممممم تسلم ايدك عالعصير طيب كتير وعلى فكرة انا علقت على فلاش العصير لما شفتو وعجبتني الاصوات ههههههه
وبرجع لك مع اطيب كباية عصير لعيووووووووونك ههههههه بس انتبه مع اسئلة شغب
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 16:51




اى اى اى
ربنا يستر بقى
شوفتى رد السؤال الاول اتقى شعر الحليم اذا غضب
ههههههههههههههههههههههه
انا نبهت بقى

استنى بقى واشوف
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57962
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 16:59

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:



اى اى اى
ربنا يستر بقى
شوفتى رد السؤال الاول اتقى شعر الحليم اذا غضب
ههههههههههههههههههههههه
انا نبهت بقى

استنى بقى واشوف

يعني حضرتك متل المتل يلي بيقول ما تخاف من البحر الهائج بل من البحر الهادي هههههه بس ما بيهمنا حضرتنا نائب عشماااوي هههه واستنى وشوف الهوائل من الاسئلة ههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 17:09



تعرفى البحر الهائج بيعرف بنفسة وبيبقى معروف احداثة وتوقعاتة

وانما البحر الهادى
دة مخاوفة كتير

ههههههههههههههههههههه


الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57962
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 17:17

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:


تعرفى البحر الهائج بيعرف بنفسة وبيبقى معروف احداثة وتوقعاتة

وانما البحر الهادى
دة مخاوفة كتير

ههههههههههههههههههههه



بف بف بف بف يعني وصفي بمحله ههههههههه
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
elgendiart
عضو برونزى
عضو برونزى
avatar

الدولة :
العمر : 65
ذكر
الثعبان
عدد الرسائل : 625
تاريخ التسجيل : 09/07/2011
المزاج :
احترام القوانين :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 17:31

دايما
ربنا يستر بقى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ههههههههههههههه

ابداء اترجف بقى
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: elgendiart
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elgendiart.forumotion.com/
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57962
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: elgendiart تحت الضوء   الخميس 21 يوليو 2011 - 18:01

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
دايما
ربنا يستر بقى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ههههههههههههههه

ابداء اترجف بقى

لالالالالالالا ما في لزوم ترتجف هههههههه واسئلة عالماشي

موقف محرج؟
موقف اضحكك؟
شخص لا ترفـض له طلب؟
ما هي التجربه التي تتمني ان تكرارها؟ أ
ما هو اكثر شئ تخشـاه؟
ما الذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج؟

وبرجعلك هههههه واتفضل اكواااااااااااااااااب من العصير وابقى احكي عن كرمي ههههههه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الموضوع الأصلى : elgendiart تحت الضوء  المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
 

elgendiart تحت الضوء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شادية دلوعة الشاشة العربية :: ملتــــــ التعارف والتهانى ــــــــــــى :: ملتقى التعارف والتهانى :: رباط المحبة والتواصل بين الاعضاء-
انتقل الى: