منتدى شادية دلوعة الشاشة العربية
عزيزي الزائر أنت غير مسجل ويسعدنا انضمامك الى أسرتنا الجميلة المتحابة


والمترابطة وإذا رغبت فأهلاّ وسهلاّ بك ، قم بالتسجيل لنتشرف بوجودك معنا
[/center]



 
الرئيسيةالبوابة*س .و .جالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» من ذكريات «الدّلّوعة»!
أمس في 23:57 من طرف نعيم المامون

» حوار.. مع عزيز فتحي!
أمس في 23:07 من طرف NONOS

» نجمة «الكواكب» (العدد 486)!
أمس في 22:52 من طرف NONOS

» رسالة جميلة يوجهها النجم "أحمد حلمي" لمعبودة الجماهير "شادية" ❤
أمس في 22:37 من طرف NONOS

» صور يسرا وهى تقبل صورة شادية
أمس في 22:34 من طرف NONOS

»  تصميمات وهمسة قلم نور الحياة شاكر
أمس في 22:19 من طرف نور الحياة شاكر

» ادعو لشادية
أمس في 22:18 من طرف نور الحياة شاكر

» مقطع لقاء نادر للفنانة شادية على هامش مهرجان القاهرة للسينما
أمس في 21:53 من طرف عبدالمعطي

» برنامج نجوم الطرب
أمس في 19:48 من طرف عبدالمعطي

» اروع ما غنت فايزه احمد
أمس في 19:39 من طرف سميرمحمود

» مهرجان القاهرة السينمائي - إدارة المهرجان تهدي الحفل للنجمة الكبيرة "شادية"
أمس في 18:16 من طرف NONOS

» زمن الجميلة شادية نجمة مهرجان القاهرة السينمائي
أمس في 18:12 من طرف NONOS

» شادية والشاعرصلاح فايز
الأربعاء 22 نوفمبر 2017 - 20:48 من طرف نور الحياة شاكر

» شادية بالاهرام العربي
الأربعاء 22 نوفمبر 2017 - 20:35 من طرف نور الحياة شاكر

» سجل حضورك بالصلاة علي النبي صلى الله عليه وسلم
الأربعاء 22 نوفمبر 2017 - 20:26 من طرف نور الحياة شاكر

» نجوى فؤاد: "الملوحة" هى الأكلة المفضلة للفنانة شادية
الثلاثاء 21 نوفمبر 2017 - 21:33 من طرف عبدالمعطي

» الدّلّوعة الحزينة!
الثلاثاء 21 نوفمبر 2017 - 19:36 من طرف عبدالمعطي

» حبيبة مصر والعالم العربي شادية
الثلاثاء 21 نوفمبر 2017 - 15:25 من طرف عبدالمعطي

» دقّات قلب الفنّ!
الأحد 19 نوفمبر 2017 - 21:34 من طرف نور الحياة شاكر

» ربنا يشفيك ويعافيك يا شادية
الأحد 19 نوفمبر 2017 - 21:29 من طرف نور الحياة شاكر

» سجل حضورك بكلمة حب لشادية
الأحد 19 نوفمبر 2017 - 21:17 من طرف انطوانيت

» بنحبك يا شادية
الأحد 19 نوفمبر 2017 - 15:01 من طرف نور الحياة شاكر

» تصميمات أرض الجنتين للحبيبه شاديه
السبت 18 نوفمبر 2017 - 0:29 من طرف Ater nada

» لقاء نادر للفنانه شاديه
الخميس 16 نوفمبر 2017 - 5:23 من طرف Ater nada

» مجلة المصور
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 16:10 من طرف عبدالمعطي

» مجلة الأذاعه والتلفزيون
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 15:51 من طرف عبدالمعطي

» نجمة «الكواكب»!
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 15:40 من طرف عبدالمعطي

» زيارة الرئيس السيسي وزوجته لشادية
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 15:33 من طرف عبدالمعطي

» صورة ناذرة لشاديه مع عائلتها
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 15:29 من طرف عبدالمعطي

» شادية والرؤساء
الأربعاء 15 نوفمبر 2017 - 14:11 من طرف عبدالمعطي

مغارة كنوز صور القيثارة
هنــــا
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 49 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 48 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

نعيم المامون

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 720 بتاريخ الجمعة 10 يوليو 2015 - 17:24
اذاعة المنتدى
إذاعة شادية صوت مصر
T.V.SHADIA
هنــــا
احصائية المنتدى
اشهر مائة فى الغناء العربى
هنــــا
من لا يحب شادية صاحبة المعاني النبيلة
هنــــا
ديوان نجمة القمتين شادية
هنــــا
شادية نغم في القلب
هنــــا
صور من تاريخ شادية
هنــــا
مركز لتحميل الصور
شاطر | 
 

 بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
نور الحياة شاكر
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 50538
تاريخ التسجيل : 08/12/2007
المزاج :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    الإثنين 29 أبريل 2013 - 23:00

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

نور-- السلام عليكم

شادية-- وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

نور--ازيك ياحبيبتي وازاي صحتك

شادية-- الحمد الله ...مين معايا

نور-- معجبة من تونس

شادية -- اهلا وسهلا اسمك ايه يامعجبة

نور-- اسم من ظمن الملايين من المعجبين والمعجبات ارتوت صاحبته من شهد انغامك وعشقت الجمال من نور وجهك الساطع واستنشقت العطر الشذي من ابتسامتك الصافية

شادية-- ربينا يخليكي ياحبيبتي لكن عايزة اعرف اسمك

نور-- اسمي حروف لم تكن من اختياري لاني لو اخترتها لا كان اسمي شادية هذا الاسم الذي لم اعشق سواه اسم لون حياتي باجمل الانغام وارق الهمسات ..اسم علمني معني الحب وكيف اعشق الجمال لذلك اخترت ان يكون اسمي عاشقة شادية رقم وااااااحد

شادية -- ههههههههه اكيد انت عاشقة لي رقم واحد ...اسمك ايه ههههههه

نور-- نور الحياة

شادية-- اسمك حلو وفيه معني

نور-- لطشته من اختك

شادية --ههههههههه كمان

نور-- اعمل ايه عايزة اشعر بانتمائي لاسرتك الكريمة

شادية --اشكرك عن مشاعرك الرقيقة

نور-- العفو ياغالية انا اللي اشكرك عن هذه المكالمة الجميلة التي اسعدتني جدا

شادية-- ربينا يخليكي

نور-- وخليكي يااغلي شادية في العالم اتركك في رعاية الله وسلامه

شادية-- مع الف سلامة ياحبيبتي



حوااااار حلووو جداااااااااا يانور تسلم الاياااااادي ياغاليه

بس ليه ضحت شااديه لما قلتي لهااا انك اخترتي عاااشقه شااديه رقم واااحد بف بف بف

اكيد افتكرت هدهد وقالت في نفسهاا امااال هدى تبقي ايه دي هي رقم واااحد وبدوون منازع سر

شكرا لمرورك ياغالية هي ضحكت عشان كل الحوار اللي كان بينا ولسة ماعرفت اسمي الحقيقي ....ذاكري كويس يابتاع الحكومة لانها اكدت اني انا فعلا رقم واحد في عشقها هههههههههههههه
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: نور الحياة شاكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hnoo
المشرف الرياضي
المشرف الرياضي
avatar

الدولة :
العمر : 33
انثى
الفأر
عدد الرسائل : 15106
تاريخ التسجيل : 14/10/2012
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    الإثنين 29 أبريل 2013 - 23:17

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

نور-- السلام عليكم

شادية-- وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

نور--ازيك ياحبيبتي وازاي صحتك

شادية-- الحمد الله ...مين معايا

نور-- معجبة من تونس

شادية -- اهلا وسهلا اسمك ايه يامعجبة

نور-- اسم من ظمن الملايين من المعجبين والمعجبات ارتوت صاحبته من شهد انغامك وعشقت الجمال من نور وجهك الساطع واستنشقت العطر الشذي من ابتسامتك الصافية

شادية-- ربينا يخليكي ياحبيبتي لكن عايزة اعرف اسمك

نور-- اسمي حروف لم تكن من اختياري لاني لو اخترتها لا كان اسمي شادية هذا الاسم الذي لم اعشق سواه اسم لون حياتي باجمل الانغام وارق الهمسات ..اسم علمني معني الحب وكيف اعشق الجمال لذلك اخترت ان يكون اسمي عاشقة شادية رقم وااااااحد

شادية -- ههههههههه اكيد انت عاشقة لي رقم واحد ...اسمك ايه ههههههه

نور-- نور الحياة

شادية-- اسمك حلو وفيه معني

نور-- لطشته من اختك

شادية --ههههههههه كمان

نور-- اعمل ايه عايزة اشعر بانتمائي لاسرتك الكريمة

شادية --اشكرك عن مشاعرك الرقيقة

نور-- العفو ياغالية انا اللي اشكرك عن هذه المكالمة الجميلة التي اسعدتني جدا

شادية-- ربينا يخليكي

نور-- وخليكي يااغلي شادية في العالم اتركك في رعاية الله وسلامه

شادية-- مع الف سلامة ياحبيبتي



حوااااار حلووو جداااااااااا يانور تسلم الاياااااادي ياغاليه

بس ليه ضحت شااديه لما قلتي لهااا انك اخترتي عاااشقه شااديه رقم واااحد بف بف بف

اكيد افتكرت هدهد وقالت في نفسهاا امااال هدى تبقي ايه دي هي رقم واااحد وبدوون منازع سر

شكرا لمرورك ياغالية هي ضحكت عشان كل الحوار اللي كان بينا ولسة ماعرفت اسمي الحقيقي ....ذاكري كويس يابتاع الحكومة لانها اكدت اني انا فعلا رقم واحد في عشقها هههههههههههههه


مذااااكرة طبعا هههههه هدى رقم واااااااااااااااااااحد هو دى المجوود والمتوثق وهي اكدت لهدهد قبلك

بس دا لايمنع انك عاااشقه ومميزه كمان ورقم 2 اثنين حلوووو خديه احسن ترجعي تدوري متلاقيش ولا رقم ههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: hnoo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hnoo
المشرف الرياضي
المشرف الرياضي
avatar

الدولة :
العمر : 33
انثى
الفأر
عدد الرسائل : 15106
تاريخ التسجيل : 14/10/2012
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    الجمعة 3 مايو 2013 - 2:11

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حوارات مميزة اخواتي ا
الو ماما الحجة عرفت مين بيكلمك انا اعلم امك لا تكلمي رجالة الحين
ايوة مين معي يا راجل ههه
انا ياماما يوسف من الامارات
اهلا بك يا ابني ازيك
الحمدلله ازيك انتيا ماما
الحمدلله
علمت المشاغبة عاكستك هههه
ايوة صحيح بشس دي بنت شقية جدا وانا بحب الشقاوة ههه
ما ساتعبك انا سعيد لان سمعت صوتك
ربنا يرضي عنك ومع الف سلامة


حوار جميل مشرفنا الغالي تسلم ايدك .
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: hnoo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 35667
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    الجمعة 3 مايو 2013 - 23:59

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
والان جاء دوري لكي انقل لكم احلى واجمل حوار دار بيني وبين احب انسانة على قلبي الا وهي شـاديتي الحبيبة


رن ..... رن .... رن ....

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

- الو ...

- الو ازيك يا ماما واحشاني مووووت

- مين معايا ؟

- انا هدى شعبان من بيروت طمنيني عنك حبيبتي وازاي صحتك وعاملة ايه؟

- انا الحمدلله بخير وصحتي كمان ولله الحمد وحشتيني فين الغيبة دي ؟

- وحضرتك كمان وحشتينا والله جدا جدا

- ربنا يخليكي واهلا يا هدى ازيك وازاي بيروت ؟ طمئنيني عنكم ؟

- الحمدلله بخير وبيروت وشعبها بيقول لك وحشتيهم

- ربنا يخليك ، تصدقي كنت قبل ما تتصلي بفكر ببيروت وباللي حصل معايا وانا بصور فيلم لمسة حنان مع صلاح .. ههههه

- والله القلوب عند بعضها هههه ... خير ايه اللي حصل ؟

- فعلا حبيبتي.... ياااااه دا من زمان اوي في السبعينات ... اقول لك يا حبيبتي كنا بنصور بالتلفريك اللي بجونية اكيد عارفاه ؟؟

- طبعا حبيبتي عارفاه ....

- واحنا مستنينين نعمل الشوط دا جه بتاع الاوردر بيقول سنتاخر شوية لان فيه عطل بالتلفريك ويتم معالجته ..

- يا خبر ابيض ايه الحكاية ؟ ابدا ... ابدا .. عطل بسيط وسيتم معالجته فلا داعي للقلق

- قلت لهم انا اركب التلفريك دا على جثتي اركب وبستين داهية الشوط دا هو العمر يعني بعزقة ولا بعزقة ؟؟ هههههههههه

- ايه وبعدين ؟

- جيالك بالكلام ... وفعلا وبعد اصراري ومحاولة اقناعي التي لم تنتج الا تشبثا بموقفي ... استبدلوا المشهد بست دوبلير ونفذت كلامي ههههههه
هههههههههه عند بقا ...طبعا العرق التركي نقح علي هههههههههه

- بصراحة اي حد مكانك يرفض يركب التلفريك لان الصعود به مرعب لراس الجبل وانا ونور طلعنا به لما كانت ببيروت وافتكرنا موقفك منه هههه

- هههههههه يعني عندكم علم باللي حصل ؟

- طبعا اي حاجة بتخصك عندنا المام بها ... لانك حبيبتنا وروحنا

- ربنا يخليكي للدرجة دي ؟ ههههه

- طبعا الظاهر مش عارفة غلاوتك عندنا كام هههه ....

- بقدر اتصور ربنا يخليكم

- تصدقي اني طلبت من الله ان اراك قبل ان اموت ولو بدقيقة ؟

- لا ...لا ... بعد الشر عنك حبيبتي ان شاء الله اراكي وربنا يسهل قولي يا رب

- يااااااااااااارب

- ولنرجع للهدف اللي اتصلت به بعد الاطمئنان عنك طبعا

- اتفضلي حبيبتي

- حضرتك مطلعة على منتداك منتدى قيثارة الغناء العربي

- طبعا وسعيدة به كمان ربنا يعطيكم العافية

- الحمدلله ، وعندك فكرة عن حب جماهيرك العريضة عامة وابنائك بالمنتدى خاصة ...

- طبعا حبيبتي ربنا يخليهم

- طيب ياغاليتي ايه رايك بقا بمنتدى بيحمل اسمك عاليا وبراقا واصبح زي ما بيقول المثل زي الشهب في العلًم ؟؟

- تصدقي لو قلت لك اول ما رايته قلت بتعجب ايه الجمال والحلاوة دي ؟ معقولة عنا فنانين بالشكل دا ؟ دا يجنن وراااااائع وكفاية صادق وبينقل الخبر الصادق والصدوق ، والاجمل ترحيب الدخول واغنية سكر اللي بحبها والميكسر بتاع ادخولها آمينين دي تجنن تسلم ايدك ، وقلت بيني وبين روحي لسة احبابي وجمهوري الكبير فاكرني بعد الاحتجاب ما يقارب ربع قرن ؟؟ وسعادتي اكثر بالجيل الجديد الذي يحبني من غير ان يعاصرني !!!!

- تعرفي ليه ؟

- ليه ؟

- اولا انت انسانة رائعة ان من حيث الاخلاق والصدق والاخلاص لجمهورك وتفانيكي بتقديم كل ما هو مفيد وبه موعظة ، فقد كنت مدرسة اعددت بها اجيالا واولهم انا فقد تعلمت من خلال فنك الراقي كل ما مفيد وقد تحصنت بفترة طفولتي وشبابي من خلال موعظات افلامك التي قدمتيها بكل صدق وحب وتضحية .. قدمت اجمل الاعمال والعظات لبنات جنسك ووجهتيهن وربيتيهن خير تربية

- وثانيا اخلاصك وتفانيكي بتقديم كل ما هو مفيد لجمهورك الذي احب بك الفتاة الشقية والدلوعة والست الناضجة والست المكسورة وبنت الهوى .... الخ ...

- يااااااااااااااااااااااااااه كل دا انا ؟؟؟

- طبعا يا حبيبتي وبلاش تواضع ياغاليتي انت كل دا وبافتخار يا من علمتينا الحب والتفاني في اتقان اعمالنا

- وبصراحة انتم اول منتدى متخصص لا يسيء لفنان لانكم مثال الصدق بنقل المعلومة الهادفة ... ربنا يخليكي وكان هدفي في الحياة بان اكون عضوة فاعلة بمجتمع احببته وبلد اخلصت له ، بس بيني وبينك لا تشوفي روحك علي منتدايا عمل جبار ورائع وبصراحة اول منتدى اشوفه صوتي موجود بكل صفحاته واغاني تملا المكان وطبعا كله بفضل جهودكم وسهركم عليه انت واحبابي اعضاء منتدايا لا بل اولادي

- طبعا كلنا اولادك ونعتز بامومتك

- هدى يا حبيبتي

- نعم يا امي

- ياريت تبلغي سلامي وشكري لكل اولادي بمنتدى قيثارة الغناء العربي وقولي لهم ماما الحجة شـادية بتهديكم سلامها واشواقها لجهودكم الخلاقة ان من حيث الالوان البهية لصور افلامي او الفلاشات الرائعة والمزينة بصوتي وباغاني ، والفيديوهات المميزة او من حيث القصائد وكلمات الحب التي بثوها عبر اذاعة التواصل بمناسبة عيد الام وعيد ميلادي وقولي لهم ايضا انا بحبكم جدا وبعتز بكم وربنا يوفقكم وقلبي معاكم دوما وابدا

- لو سمحت ممكن سؤال تاني ولو اثقلت عليك؟

- طبعا حبيبتي انا سعيدة بمكالمتك

- حبيبتي ما قلت لي ايه رايك بالاذاعات الاربعة التي انشاتها لك بالمنتدى والتلفزيون والسينما ؟

- بقول لك سر هههه

- ياريت هههه

- حاجة جميلة جدا وبتابعها دوما وخاصة اذاعة التواصل وسمعت اهداءات اولادي بالمنتدى عبر الاذاعة وسعيدة بكم ، والتلفزيون بشوفه من وقت للثاني حسب ظروفي ، بس ليه الايام دي ولك فترة لم تتواصلي مع اولادي عبر الاذاعة خير فيه حاجة ؟

- لا ابدا حبيبتي الايام دي مشغولة في مفاجأة بحضرها لك وللجميع وان شاء الله بتوصلك لغاية بيتك العامر بحسك

- آآآآآه يعطيك العافية وتعرفي سعدت جدا لما استملت كتب : ديوان قصائد في حب شادية لنجمة القمتين ومن لا يحب صاحبة المعاني النبيلة وقرأت قصائد اولادي ربنا يخليهم وكتاب شادية نغم في القلب وغيرها...

- ان شاء الله بيصلك قريبا الكتاب لان لسة بحضره كما ارجو دوام التواصل وخصوصا عبر اذاعة التواصل ونسمع صوتك معنا ولو انك معنا على مدار اليوم

- ان شاء اوعدك لما يتسير لي الامر باذن الله

- ياااااارب ... وقبل ما اختم لقائي مع حضرتك يا اغلى من عمري وروحي احب ان توجهي كلمة لابنائك بمنتداك منتدى قيثارة الغناء العربي وخاصة لنور الحياة مش اختك نور اللي بالمنتدى ومنتحلة اسم اختك وتقولي لها من رقم واحد بحبك ... اي عاشقة شادية رقم واااحد ..

- طبعا انت يعني هدى شعبان ولا غيرها رقم واحد بحبها لي ...

- ربنا يكرمك ووز عينك يا نور هههه

- ههههه يخرب عقلك تجننو والله وبشكركم وانا بحبكم كلكم واتمنى لكم دوام التوفيق والنشاط لكي ترقوا بمنتدايا لاعلى المراتب لانه يستحق الشهرة والانتشار

- الشهرة والانتشار استمديناه ياغاليتي من اسمك البراق ودائما حضرتك وجه السعد على كل من تعامل معك وفكر بك

- اشكرك حبيبتي من ذوقك وربنا يوفقكم وقلبي معاكم دوما والى اللقاء

- مع الف سلامة واعذريني للاطالة بالحوار

- لا ابدا مع الف سلامة وشكرا لاتصالك


الله ياهدى حوااار اكثر من رااااااااااائع حلوووو جدااا سرحت بيه وانا بقرااه هههههههه ديما مميزه ياغاليه

وطبعاا رقم واااااااااااااااااااحد بلااااا منااااازع وهي دي عايزة كلام والا سؤااال

بس زيااادة توكيد عشاان خاطر الغاليه نور تج

اشكرك لثنائك على حواري وسلم ايدك وبانتظار مفاجاتك ياغاليه

تسلمي حبيبتي واكيد نور الان رح تطق منك بس ولا يهمك ههههههههههههههه هي رقم واحد مكرر من بعدي لان انت قلتيها وحبيبتنا قبلك قالتها والجميع يعرف من رقم واحد بحبه لحبيبة عمري وروحي ههههههههههههههههه
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 35667
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 0:00

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حوارات مميزة اخواتي ا
الو ماما الحجة عرفت مين بيكلمك انا اعلم امك لا تكلمي رجالة الحين
ايوة مين معي يا راجل ههه
انا ياماما يوسف من الامارات
اهلا بك يا ابني ازيك
الحمدلله ازيك انتيا ماما
الحمدلله
علمت المشاغبة عاكستك هههه
ايوة صحيح بشس دي بنت شقية جدا وانا بحب الشقاوة ههه
ما ساتعبك انا سعيد لان سمعت صوتك
ربنا يرضي عنك ومع الف سلامة

تسلم يا اخ يوسف حوار جميل وصحيح صغير بس لا يخلو من الشغب هههههههههههه
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
هدى
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 35667
تاريخ التسجيل : 06/12/2007
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 0:02

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حوارات مميزة اخواتي ا
الو ماما الحجة عرفت مين بيكلمك انا اعلم امك لا تكلمي رجالة الحين
ايوة مين معي يا راجل ههه
انا ياماما يوسف من الامارات
اهلا بك يا ابني ازيك
الحمدلله ازيك انتيا ماما
الحمدلله
علمت المشاغبة عاكستك هههه
ايوة صحيح بشس دي بنت شقية جدا وانا بحب الشقاوة ههه
ما ساتعبك انا سعيد لان سمعت صوتك
ربنا يرضي عنك ومع الف سلامة

حوار من القلب عفوي وتلقائي تسلم ايدك يوسف الغالي
وما حدا يلوووووووومني على شغبي وشقاوتي هيك الحبيبة وصت لانو بتحب الشقاوة هههههه

هنيئا لك التوصية بمحلها وكنا قبل ما توصيكي حبيبتنا لا نقدر نهديكي نعمل ايه الان ربنا يستر يا جماعة لازم نكبح جموحها للمشاغبة هههههههههههههه ايه رايكم ؟
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57237
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 20:37

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حوارات مميزة اخواتي ا
الو ماما الحجة عرفت مين بيكلمك انا اعلم امك لا تكلمي رجالة الحين
ايوة مين معي يا راجل ههه
انا ياماما يوسف من الامارات
اهلا بك يا ابني ازيك
الحمدلله ازيك انتيا ماما
الحمدلله
علمت المشاغبة عاكستك هههه
ايوة صحيح بشس دي بنت شقية جدا وانا بحب الشقاوة ههه
ما ساتعبك انا سعيد لان سمعت صوتك
ربنا يرضي عنك ومع الف سلامة

حوار من القلب عفوي وتلقائي تسلم ايدك يوسف الغالي
وما حدا يلوووووووومني على شغبي وشقاوتي هيك الحبيبة وصت لانو بتحب الشقاوة هههههه

هنيئا لك التوصية بمحلها وكنا قبل ما توصيكي حبيبتنا لا نقدر نهديكي نعمل ايه الان ربنا يستر يا جماعة لازم نكبح جموحها للمشاغبة هههههههههههههه ايه رايكم ؟

ههههههههههه ما بتقدري لانو الحبيبة وصت لي بالشغب والمقاهرة
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
hnoo
المشرف الرياضي
المشرف الرياضي
avatar

الدولة :
العمر : 33
انثى
الفأر
عدد الرسائل : 15106
تاريخ التسجيل : 14/10/2012
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 20:55

ههههههههههههههههههه انطوانيت حجه غير كاافيه تج

الا اذا برهنتي وشفنا الوصااايه تج
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: hnoo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انطوانيت
محبوبة شادية
محبوبة شادية
avatar

الدولة :
انثى
عدد الرسائل : 57237
تاريخ التسجيل : 11/11/2009
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 21:10

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
ههههههههههههههههههه انطوانيت حجه غير كاافيه تج

الا اذا برهنتي وشفنا الوصااايه تج

مش مضطرة برهن ومش انا يلي قلت حتى برهن يا عيوني وبعدين فيك تنكري انو الحبيبة بتحب الشقاوة والشغب هههههه وهلاء برهني انت انو ما وصت ههههههههه
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: انطوانيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shadialovely.com/
hnoo
المشرف الرياضي
المشرف الرياضي
avatar

الدولة :
العمر : 33
انثى
الفأر
عدد الرسائل : 15106
تاريخ التسجيل : 14/10/2012
المزاج :
احترام القوانين :
بطاقة عضوية :

مُساهمةموضوع: رد: بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟    السبت 4 مايو 2013 - 22:16

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
ههههههههههههههههههه انطوانيت حجه غير كاافيه تج

الا اذا برهنتي وشفنا الوصااايه تج

مش مضطرة برهن ومش انا يلي قلت حتى برهن يا عيوني وبعدين فيك تنكري انو الحبيبة بتحب الشقاوة والشغب هههههه وهلاء برهني انت انو ما وصت ههههههههه


هههههههههههههههههه براافوو ياشطووورة ع المرااافعه بس لازم تبرهني انتي الاول ولاتنسي انك تحديتي الحكوومه هاااااااااااااااااا اللي كل البرااهين عندهااااا
الموضوع الأصلى : بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟   المصدر : قيثارة الغناء العربى
توقيع العضو: hnoo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

بتكلم مين ؟؟؟ وبتقول ايه؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شادية دلوعة الشاشة العربية :: منتدى دلوعة الشاشة العربية شادية :: مسابقات وفوازير للحبيبة شادية-
انتقل الى: